Повернення
За яких умов можна повернути товар?
- пройшло не більше 14 днів від дня купівлі
- не має слідів експлуатації і збережена комплектація
- збережено упаковку, товарний чек
- відсутні сторонні написи, наліпки
- товар не відноситься до переліку що поверненню не підлягають
☝ Ми не приймемо повернення якщо будуть порушенні вищезазначені умови
Як повернути товар?
- заповніть бланк повернення товару (⬇️ завантажити бланк) та вкладіть у коробку
- запакуйте та віднесіть у наш магазин за адресою м. Запоріжжя, вул. Брянська 9 або відправте кур’єрською службою
Як повернути кошти?
Потрібно вказати дані банківської карти для повернення коштів у бланку повернення товару
Гроші повертаються на протязі 2–7 днів після прийняття повернення способом яким здійснювалась оплата.
Гарантії
Умови надання гарантії?
- пройшло не більше 6 місяців або 10000 км пробігу (до настання однієї із зазначених подій)
- товар не має механічних або інших пошкоджень
- товар використовувався за інструкцією
- ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкції
Як здати товар по гарантії?
- підготуйте акт рекламації від сертифікованої організації та акт виконаних робіт
- заповніть бланк повернення товару (⬇️ завантажити бланк) та вкладіть з іншими документами у коробку
- запакуйте та віднесіть у наш магазин за адресою м. Запоріжжя, вул. Брянська 9 або відправте кур’єрською службою
☝ Без надання документів від СТО встановлення запчастини прирівнюється до самостійної
Який порядок (процес) обробки рекламації?
Повернений товар передається на рекламацію постачальнику (виробнику), термін розглядання від 14 до 30 днів.
Якщо під час експертизи не підтверджується дефект то товар повертається покупцеві.
У разі коли товар не підлягає ремонту покупцеві пропонується обміняти товар або оформити повернення коштів, заповнивши заяву на повернення.
Гроші повертаються на протязі 2–7 днів після надання висновку експертизи способом яким здійснювалась оплата.
Хто покриває транспорті витрати?
Транспортні витрати по поверненню товару на стороні покупця, вартість згідно тарифів перевізника.
Якщо повернення проводиться з вини менеджера, то транспортні витрати за рахунок інтернет магазину.
Вартість послуг автосервісу не компенсується.
Як надіслати товар кур’єрською службою
Послуга «Легке повернення» від Нової Пошти
Якщо вам потрібно повернути товар, ви можете скористатися послугою «Легке повернення» від Нової Пошти. Вона дозволяє легко надіслати повернення до нашого магазину всього за кілька хвилин — без черг і зайвих клопотів.
Як скористатись послугою

1. Увійдіть до розділу «Мої відправлення» та оберіть посилку, яку потрібно повернути.

2. У рядку «Керувати посилкою» оберіть послугу «Легке повернення».

3. Зазначте причину повернення товару із запропонованого переліку.

4. Надішліть посилку до нашого магазину за створеною накладною.
Дивіться коротке відео про послугу «Легке повернення» — як це працює і чому це зручно.
Повернення товару за реквізитами
Якщо вам зручніше оформити повернення вручну — просто надішліть посилку до нашого магазину за наведеними нижче реквізитами. Переконайтеся, що всі умови виконані коректно.
Які товари можна повернути, а які ні?
Всі товари в нашому магазині можна повернути окрім:
- предмети сангігієни
- товари в аерозольній упаковці
- трубна продукція, скло
- електрообладнання та витратні матеріали (датчики, свічки, лампи, електронні блоки, олії, фільтри, рідини, автохімія та автокосметика)
- товар привезений під замовлення з іншої країни